پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118625
افزايش نگراني ها درباره تمديد قرارداد کي‌روش
تاریخ انتشار : 1393/06/04
نمایش : 1896
حرف هاي ضدونقيض و عجيب و غريب مسئولان فدراسيون فوتبال ايران و کارلوس کي‌روش در پايان جلسه امروز نشان از احتمال جدي عدم تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش سرمربي ايران دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کي‌روش پس از نمايش راضي کننده در جام‌جهاني در سه مرحله با فدراسيون به مذاکره نشسته و پس از آنکه پنجشنبه به نظر با فدراسيون به توافق رسيده بود از شب گذشته بحث جديدي را براي عقد قراردادش مطرح کرد که اين مسئله احتمال لغو همکاري وي با فدراسيون فوتبال ايران را تا حد زيادي بالا برد.

کي‌روش در مذاکرات امروز درخواست هايي مهمي داشت او مي‌ خواهد ريسک هدايت تيم‌ملي‌ را به حداقل برساند. طبق آنچه که يک منبع آگاه به ما مي‌ گويد درخواست کي‌روش تسويه حساب مالي در پايان هر مرحله از قرارداد است تا به اين ترتيب ريسک مالي او در صورت عدم موفقيت در تورنمنت هاي پيش رو مثل جام ملت هاي آسيا به حداقل برسد.

در عين حال فدراسيون فوتبال هم دندان هاي سرمربي تيم‌ملي‌ را شمرده و زير بار درخواست هاي او نمي‌ رود. فدراسيون فوتبال قرارداد کي‌روش را منوط به موفقيت هاي وي در 3 تورنمنت پيش رو تا جام‌جهاني 2018 کرده است و به اين ترتيب سرمربي تيم‌ملي‌ در صورت شکست در هر يک از اين تورنمنت ها مبلغ قابل توجهي را از دست خواهد داد. با اين وصف و در شرايطي که هيچ کدام از طرفين از موضع خود کوتاه نيامده اند جلسه نهايي به زمان ديگري موکول شده است. زماني که يا کي‌روش از خواسته هاي خود کوتاه مي‌ آيد يا فدراسيون به اين نتيجه مي‌ رسيد که خواسته هاي سرمربي تيم‌ملي‌ را بپذيرد.

کي‌روش امروز تاکيد کرده است تنها در صورتي دوباره به ايران سفر مي‌ کند که فدراسيون شرايط او را بپذيرد، اين در حالي است که علي کفاشيان با استراتژي اي شبيه به تيم مذاکره کننده انرژي هسته اي به دنبال اين است که نهايت تخفيف را از سرمربي تيم‌ملي‌ بگيرد.

به نظر مي‌ رسد روي حرف هيچ کدام از طرفين نمي‌ شود حساب کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html